Cestina na webu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Říjen 16 17:34:23 CEST 1998

Petr Stanek wrote:

> Rad poziji pokud se podari prelozit Apache 1.3 + PHP3 + SSL + ModCzech,
> jinak to pro mne nema zadnou cenu, bez PHP3 a SSL se neobejdu a nedej
> boze
> pridat pro komercni pouziti jeste FrontPage extenze.

Uz asi mesic si celkem intenzivne mailuju s Jardou Doleckem, ktery dela
csaceka. Behem te doby jsem objevil nekolikero chyb, ktere Jarda v zapeti
opravoval. Myslim, ze co nevidet bude k dispozici slusne odladena verze. A
rikam to proto, ze se csacek da kompilovat jako DSO, coz je samozrejme velice
vyhodne pro takoveto multimodulove vyuziti (PHP3 a csacek mohou byt DSO, zbyva
tedy uz jenom SSL).

--
                                   /\