Problem s 3c905B

Jiri Masik masik na nc25.troja.mff.cuni.cz
Neděle Říjen 18 11:45:59 CEST 1998

Michal Ludvig <mic na logix.cz> writes:

> Dobry den,
> mam problem s kartou 3c905B na pocitaci, kde jsou nainstalovany
> jak WinNT 4.0 tak Linux. Pocitac ma board Rhino II BX (ATX). Kdyz pocitac
> zapnu sitovym vypinacem a nabootuju linux, tak ten kartu pozna. Kdyz vsak
> nabootuju nejdriv WinNT a Linux az po nich, napise mi to:
>
> 3c59x.c:v0.99E 5/12/98 Donald Becker
> http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/vortex.html
>   The PCI BIOS has not enabled this device!  Updating PCI command 0000->0005.
> eth0: 3Com 3c905B Cyclone 100baseTx at 0xe400, ff:ff:ff:ff:ff:ff, IRQ 11
>   1024K word-wide RAM 3:5 Rx:Tx split,
> [...]

Podivejte se na
http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/misc/modules.html#ffff, kde je popis,
co delat, kdyz je karta detekovana s adresou ff:ff:ff:ff:ff:ff

jinak na adrese http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/diag/vortex-diag.c
je program, ktery dokaze nastavit ruzne karty rady vortex. pouzil jsem
ho, tusim, pro jinou kartu, ale v obdobne situaci, kdyz pred zavedenim
ovladace bylo potreba kartu v linuxu inicializovat.

zdravi
	Jiri Masik