Problem s 3c905B

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Sobota Říjen 17 20:24:40 CEST 1998

Dobry den!

> Minuly tyden mel kolega podobny problem pri instalaci Linuxu se stejnou
> sitovou kartou. Pomohla az dosovska disketa s nejakymi utilitami pro
> 3com-ky. Konkretne bylo nutno shodit pnp-mod te karty a nastavit takova
> irq a io, aby nebyly v konfliktu s jinym zarizenim (pci sterling, ci
> co).

Videl jsem nedavno podobny pripad (jdenalo se o kartu na PCI sbernici).
Zadne nastavovani BIOSu ni karty nepomohlo.
Pravdepodobne ovladac Windows (v kolegove pripade Win95) nejak `dobre'
nainicializuje kartu.

Kolega to zatim resi opravdu tak, ze vypina pocitac pri prechodu
Windows/Linux, a nejak se stim smiril, jelikoz to neni zase tak caste.
Jak na ten reset karty nevim, snad na to nekdo odpovi.

			M<