Wokynka RE: WWW Browser

Oto Buchta oto_b na mrp.cz
Pondělí Říjen 19 11:56:07 CEST 1998

Dne Po, 19 říjen 1998 jste napsal(a):

>Kdo vymyslel vokynka? Odpoved: Bill ne.
>Kdo vymyslel ikony na desktopu? Odpoved: Bill ne.
>Kdo vymyslel listu s aplikacemi? Odpoved: Bill ne.

To je celkem znama vec. Ale proc se nic nesnazi nevypadat jako Mac?
Nevim.

>Neni to o opiceni se, Je to podle me prevzeti dobrych veci.
>Mimochodem jak by jste se asi tvarily, kdyby vyrobce automobilu dal
>plyn doleva, nebo lepe prohodil spojku a brzdu. Je to dobre, lidi
>jsou na to zvykli, proc to nepouzivat.

Pozor! U automobilu je to neco jineho. Dokonce si nejsem jist, jestli se u
pedalu zrovna nejedna o nejakou normu, protoze pry byly nejake problemy s
dvoupedalovymi auty, ktere podle cehosi nebyli automobily...

Ale zpatky k nasemu problemu. Ten tkvi v tom, ze dokud nekdo (Bill) neprisel s
tlacitkem Start, nebylo ani v distribuci Linuxu a nikomu nechybelo.
Pokud jde o mwm, mam dojem, ze bylo delano tak, aby fungovalo jako win neco
hodne maleho. Fvwm je jen klon mwm. Vrcholem ovsem je checkbox v KDE-Ovladacim
panelu, ktery Vam umoznuje zobrazovat widgety ve stylu W95. Jinak se musim
priznat, ze sam KDE pouzivam (ale asi prestanu, nebot jedina jeho zjevna vyhoda
je vyborne udelana cestina, naproti tomu stabilita ani rychlost...- dost mozna
dan M$ kompatibilite), ale kdyz jsem videl aplikaci kuser, ktera vypadala uplne
stejne jako IMHO nechutny User Manager z M$NT, ztratil jsem veskere iluze o
tom, zda muze jit o neco jineho nez o opiceni se po M$. Kdyby si aspon
vymisleli jine obrazky symbolizujici uzivatele a grupu...
No nic.
	Mejte se a, moc prosim, piste neco o browserech. Asi si je zacnu
stahovat jeden po druhem na svoji 650MB disk (takze opravdu postupne) a udelam
na ne nejakou recenzi do LN. Kdyby tak chtel nekdo napsat recenze na Desktopy,
treba Enlajtment vypadal zajimave, ale ani nevim, kde ho shanet. Rad bych ho
zkusil, ale mam fakt proklate malo mista na disku.

Mejte se,
	Telcontar

>Tomas
>
>PS To uz je skoro flame war