Gimp a vyber oblasti

Radek Hnilica radek.hnilica na usa.net
Úterý Říjen 20 07:03:33 CEST 1998

    Dobry den,
rad bych se zeptal, zadali ma nekdo skusenosti z gimpem a mohl by mi
poradit.  Potrebuji vybrat obdelnikovou oblast v obraze a odriznout
zbytek (t.j. vse mimo tuto oblast).  Ovsem vyber oblasti ma chybicku,
kterou nevim jak obejit. Kdyz vybirate obdelnik tak se zobrazi obrys a v
teto chvili, bych chtel vyber spresnit. T.j. jemne i pod lupu posunovat
jednotlive hrany obdelnikoveho vyberu. Toto nevim jak udelat. Kdyz vyber
uskutecnim a jsem s nim spokojen, potrebuji odriznout vse co neni v
tomto vyberu v nekterych programech funkce crop. Zatim jsem nedosel jak
toto udelat v gimpu.

Za jakoukoliv radu predem dik.

--
Radek Hnilica