Gimp a vyber oblasti

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Úterý Říjen 20 07:46:29 CEST 1998

Nejsem si jist, zda a jak zpresnit vyber (jen tusim, ze to lze).
Odriznout zbytek snadno - invertovat vyber a pak CTRL-K (zkratka pro
nevim co, clear?).
Pokud jde napriklad jen o oriznuti fotky, je jednodussi pouzit
nastroj "crop the image" (skalpel na hlavnim panelu). Tam lze
vyber zpresnovat jak libo.

Petr Bravenec