Avance logic 2301

Jiri Jindra jindra na rak.radio.cz
Úterý Říjen 20 10:13:36 CEST 1998

>     Zdravim,
> Nemate nekdo zkusenosti s touto grafickou kartou? (pokud se ji tak da
> rikat ;) kdyz spustim X-ka ( uz se mi to povedlo :) ) tak po prepnuti
> do libovolne textove konzole se me obevuji vselijake zajimave
> pismenka. prikazy reagujou normalne, takze to bude zdrejme v tom
> ovladaci.
>
>                     diky  za jakejkolin  napad.
>
>                                 cedrik

mam tu samou "kartu",
pokud byste mel zajem o konfiguracni soubor, byl by  to trochu problem, jelikoz
se ke svemu pocitaci dostanu az za priblizne 2 tydny,
pouze si vzpominam, ze po nekolika pokusech jsem pouzil ovladac na obecnou
VGA kartu, a ze se X-ka chovali jinak kdyz jsem v konf.souboru chipset
vyplnil nebo nevyplnil (co si matne vzpominam)

zdravi Jiri JINDRA