Avance logic 2301

Úterý Říjen 20 13:55:30 CEST 1998

On Mon, 19 Oct 1998 CEDRIK na fenix.zcu.cz wrote:

> Nemate nekdo zkusenosti s touto grafickou kartou? (pokud se ji tak da
> rikat ;) kdyz spustim X-ka ( uz se mi to povedlo :) ) tak po prepnuti

Rikat se tomu tak neda, protoze AL2301 je chip a ne cela graficka karta :)

> do libovolne textove konzole se me obevuji vselijake zajimave
> pismenka. prikazy reagujou normalne, takze to bude zdrejme v tom
> ovladaci.

Pozitivni. Chce to tam prohodit nejake dva prikazy. Uz jsem jim to nekdy
kdysi posilal, ale treba to ztratili, nebo ja nevim. Zkusim ten patch
najit. Treba kdyz se najde nekdo dalsi, u koho to ty problemy vyresi, tak
to vezmou na vedomi. :)

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."