Wokynka RE: WWW Browser

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Úterý Říjen 20 11:28:30 CEST 1998

-----Původní zpráva-----
Od: Miroslav Flídr <flidr na kky.zcu.cz>
Komu: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
Datum: 20. října 1998 9:32
Předmět: Re: Wokynka RE: WWW Browser

Diky za to, neustale si pamatovat kombinace kliknuti na tlacitka, je hrozne.

Muzete se zapojit napr. prekladat do cestiny a pripadne rozsirit a to na co jse prisel sam nebo z README

Mne na 64 MB beha KDE stejne rychle jako jine managery.
A pri dnesnich cenach pameti neni problem ji mit vic.
Ja osobne jsem z KDE nadsen.
Dan