Wokynka RE: WWW Browser

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Úterý Říjen 20 13:42:31 CEST 1998

Netusil jsem, ze na me clanky z jara bude nekdo odpovidat v konferenci :-)
Ja zkusim jenom kratce a hlavne NAPOSLEDY reagovat.

Posunovat okno kombinaci ALT+mys jsem objevil pomerne rychle (ale az po
napsani clanku) - v programu GIMP. Tohle skvele malovatko pouziva
kombinaci ALT+mys k cemusi uplne jinemu. Misto toho se mi zacalo
po obrazovce sunout okno :-(
Navic jsem neprisel na moznost tuhle zkratku vypnout, ve fvwm staci
navstivit .fvwmrc s editorem vi a dokumentaci po ruce.

Klavesove zkratky a kopirovani W95 maji dost spolecneho. Fvwm na Linuxu
a CDE na Solarisu maji hodne stejnych zkratek. Pokud je nechci pouzivat,
nemusim. Pokud je chci pouzivat, muzu. V KDE na vyber nemam. Ovladanim
(knofliky v oknech, napevno zadratovane zkratky apod) se KDE hodne podoba
W95 a vidim v tom krok zpet - W95 maji ovladani hodne mizerne. Jestli ma
KDE v planu verzi 1.1 v tomto smeru vylepsit, jenom mu to prospeje.

Co dodat k rychlosti? 386DX/40, 32MB RAM. Fvwm svisti, KDE se plouzi.
Nejen pri startu, cele je to pomale. Ale ja jsem zvlastni pripad :-)
Az budu mit na stole Pentium II, prestanu si stezovat.

Petr Bravenec
http://www.qsl.net/ok2pid