KDE a cestina ? Re: Problemy s lokalizaci v X

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Úterý Říjen 20 12:40:48 CEST 1998

Dne Po, 19 říjen 1998 jste napsal(a):

>KDE (stejne jako Netscape) pada pri nastaveni napr.
>	export XLIB_FORCE_I18N=
>Ja pouzivam libX11.so.6.99, ale XLIB_FORCE_I18N NEMAM nikde nastavene.
>Tim ale prichazim o cestinu v nxterm a podobnych programech ... Ovsem
>kvt je bez problemu (krome toho,export ze se mi nedari nastavit iso-8859-2
>font z dialogoveho panelu, musim rucne editovat konfiguracni soubor :-(
>)
>	Mirek
No nevim. Ja tuto kombinaci pouzivam. Nejsem s ni sice spokojeny (hlavne kvuli
kfm), pada mi par programu, Qt ma zjevne potize pri resize, nastaveni
v Ovladacim cenrtu KDE si obcas zahraje na slebou babu a zmizi,
libkdecore verze 0.9x a 1.0 jsou znacne vzajemne nekompatibilni,
nevim presne, co je kioslave, ze postupne zabira na pentu 75 az 50% strojoveho
casu, cimz se stane KDE nepouzitelne, ze nejde udelat pruhledny background
kvuli xearth, ze nejde mysi poslat okno az na spodek jako ve fvwm,..., ale jinak
slape cestina bez jakychkoli potizi. Jediny rozdil mezi mym a tvojim nastavenim
bude v tom, ze mam pouze export XLIB_FORCE_I18N, tedy bez toho rovna_se.

Telcontar