KDE a cestina ? Re: Problemy s lokalizaci v X

Miloslav Trmac mitr na post.cz
Pondělí Říjen 19 18:27:51 CEST 1998

Frantisek Dufka wrote:

> Jsem na tom velmi podobne.
> Pouzivam debian 2.0. Cestina mi funguje hezky pomoci XKB, ale jenom v
> XTermu. Problem je KDE. Vsechno je cesky (menu, zpravy KDE programu, fonty)
> akorat nikde nejde napsat zadny cesky znak. XKB klavesnice mam z baliku
> XKB-czsk-forced-0.04, KDE je to co je v debianu 2.0 (libkcore.so.0.91,
> libqt.so.1.33).
> Kdyz pouziju hrubou silu = nainstaluju pro cestinu upravenou
> libX11.so.6.99 funguje cestina i v KDE ale pada napr. kvt.
> kdyz jsem zkousel strace na kedit tak se nijak nesnazi otevirat
> [...]
KDE (stejne jako Netscape) pada pri nastaveni napr.
	export XLIB_FORCE_I18N=
Ja pouzivam libX11.so.6.99, ale XLIB_FORCE_I18N NEMAM nikde nastavene.
Tim ale prichazim o cestinu v nxterm a podobnych programech ... Ovsem
kvt je bez problemu (krome toho, ze se mi nedari nastavit iso-8859-2
font z dialogoveho panelu, musim rucne editovat konfiguracni soubor :-(
)
	Mirek