KFM (Re: Wokynka RE: WWW Browser)

Oto Buchta oto_b na mrp.cz
Úterý Říjen 20 13:23:08 CEST 1998

Dne Út, 20 říjen 1998 jste napsal(a):

>Kopirovani W95 KDEckem je velmi rozsirena mystifikace (a mozna jsem k ni
>prispel i ja zkoupirovanim ksichtu u kfindu :-(( ). Pravdou je, ze se
>spis vychazelo z CDE a pak byli i inspirace z OS/2, Afterstepu a jinde.

No dobre, uznavam, neznam CDE a Afterstep jedine z fvwm2.

>To nejspis problem pameti. Nejvice asi zabere pameti KFM , pokud jej
>nepouzivate tak ho vyhodte z te spousteci davky (pripadne i jine veci
>ktere nejsou nezbytne nutne).
Ono jde pouzivat kpanel bez kfm? Ja ho vyhodil a kpanel nebyl schopen spustit
nic. Potom by mne zajimalo, jak je mozne zabranit vzniku kioslave-u a jak
odstranit debugovani v kfm (pokud nebude potreba, urcite ho pouzivat nebudu).
A jen tak, ciste nahodou, nevite nekdo, jaky je rozdil ve dvou rucnich
umistovanich oken v KDE? Mne obe funguji uplne stejne. Nejdriv provedou
inteligentni umisteni, pak zmeni pozici krysy a nakonec mouse_event.left_down.
Mne by uplne stacil krok tri.

Telcontar.