ADMIN: Zamereni konference

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Úterý Říjen 20 13:18:59 CEST 1998

On Tue, 20 Oct 1998, Jan Kasprzak wrote:

> [...]

> :
> : Predpokladam, ze ve skupine s nazvem `cz.comp.linux.kernel' by vyznamne
> : klesl podil dotazu typu kvalita tisku z gs ci proc nefunguje ceska
> : klavesnice v Xech.

> 	Jsem zasadne proti. Rozdeleni by (mozna) melo smysl v pripade
> "kernel" versus "zbytek sveta", ale soude podle toho, jake se v linux-kernel
> (coz je list, ktery _neni_ zrcadleny do news) objevuji obcas off-topic zpravy,
> by ani tohle moc nepomohlo. Dopadlo by to tak, ze v .kernel by bylo daleko
> vice "odborniku", takze pokud by se luser chtel neco dovedet,

A co zabrani onem odbornikum se odhlasit uplne?
Mozna, ze by ten efekt mohl byt casem i opacny.

> stejne by musel polozit otazku v .kernel, protoze jinde by nedostal odpoved.
> Navic typicky novy uzivatel stejne chce _jeden_ list, ktery by mohl cist
> a klast do neho dotazy. Coz je stejne spatne v obou pripadech.

Tato informace je zalozena na jakych datech? Jak ziskanych?

> 	Myslim si, ze diskusnich skupin o konkretnich tematech mame u nas
> celkem dost (je to naznaceno i v Meta-FAQ a ja jsem uvadel jmena tech skupin
> i v prvnim prispevku tohoto threadu). Nema cenu jim konkurovat zavadenim
> skupiny o "sendmailu na Linuxu", "WWW na Linuxu" a podobne.

Myslim, ze tu nejde o zakladani konferenci typu "sendmal na Linuxu",
"ls na Linuxu", "cp na Linuxu", "mc na Linuxu", "bash na Linuxu" atd.
Pokud je nejaka potreba zalozit konferenci venovanou jedne aplikaci,
prosim, ale je to o necem jinem. Milanem Zamazalem navrhovane okruhy jsou
daleko sirsi nez zminovany "sendmail na Linuxu" a trochu oddeluji ty,
kteri chteji neco delat primo se systemem od pouhych
uzivatelu/sravcu/zajemcu o diskutovani nad zavaznymi tematy budoucnosti
:-)

> -Yenya

S pozdravem
	Petr Snajdr