ADMIN: Zamereni konference

Robert Follner follner na icl.cz
Úterý Říjen 20 13:39:07 CEST 1998

> Navic typicky novy uzivatel stejne chce _jeden_ list, ktery by mohl cist
> a klast do neho dotazy. Coz je stejne spatne v obou pripadech.
>
>       Myslim si, ze diskusnich skupin o konkretnich tematech mame u nas
> celkem dost (je to naznaceno i v Meta-FAQ a ja jsem uvadel jmena tech
> skupin
> i v prvnim prispevku tohoto threadu). Nema cenu jim konkurovat zavadenim
> skupiny o "sendmailu na Linuxu", "WWW na Linuxu" a podobne.
>
> -Yenya
Naprosto souhlasim s Yenyou. Byla by velka skoda rozdrolit a znicit tak,
podle meho nazoru, dobry list, jako je tento.
Zaroven se velice omlouvam za svuj dotaz ohledne LaTeXu, ktery jsem omylem
zaslal sem. V konferenci cstex jsem taky prihlasen, takze se stydim za
muj hloupy prehmat (byl jsem nejak v casovem presu).

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language