ADMIN: Zamereni konference

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 20 16:18:19 CEST 1998

[Omlouvam se, ujely mi prsty, pokum se to ted dopsat az do konce.]
[...]

> tisk, web nebo pocesteni Xu.  Obavam se, ze zuzeni probiranych temat
> nelze dosahnout jinym zpusobem nez rozdelenim teto skupiny na nekolik
> novych skupin, napr.

Milane, nemyslim. Rekl bych, ze nejvice sumu obstaravaji uzivatele,
kteri maji Linux doma (ci v praci) a je to jediny Un*x v okoli.
Prihlasili se do cz.comp.linux a je to jediny list, do ktereho jsou
prihlaseni. Tam take smeruji cokoli, co neni o MS. Pokud ty listy
rozdelis, nedonutis tyto uzivatele, aby se prihlasili do vice, pokud
maji v ramci Linuxu vic zajmu. Tak jako (vypada to) je nedonutis, aby
se prihlasili do konference o TeXu, kdyz prece oni behaji TeX na
Linuxu, tak co. Cili se Ti po case zopakuje to same, v bledemodrem.

Resenim je podle me prave to, co dela Yenya: upozornit, ze tema
konference je jinde, nez si nekteri uzivatele mysli, a vybidnout je,
aby pro sve diskuse nasli lepsi misto. Coz je v konecnem dusledku
uzitecne jak pro list, ktery bude prazdnejsi, tak pro ty uzivatele,
protoze zjisti, ze existuji dalsi zdroje informaci, ktere pro ne jsou
uzitecne.

Ja si proste nemyslim, ze dotazy o TeXu maji jit do Linuxove
konference. Spousta lidi ma treba vytvorene rovnitko TeX eq Linux,
ale to neni pravda. Pouzival jsem TeX postupne na sesti platformach,
ted stridave na trech. To, ze je pro nekoho Linux jedinou platformou,
na ktere dany program (jazyk, postupy) pouziva, by nemelo byt
zduvodnenim (omluvou), ze pro debatu o nich nepouzivaji spravne
skupiny.

Vetsina tech prispevku je zajimavych, ale proste nemaji do meho
mailboxu padat s hlavickou linuxove konference.

                   I can take or leave it if I please