ADMIN: Zamereni konference

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Úterý Říjen 20 16:48:55 CEST 1998

On Tue, 20 Oct 1998, Honza Pazdziora wrote:

> [Omlouvam se, ujely mi prsty, pokum se to ted dopsat az do konce.]
> [...]

BTW: dabelsky trik, nejprve jsem precetl celou verzi a pak zacal
odpovidat na tu nedokoncenou a asi pul minuty se divil proc
se mi to nevklada to Re: vsechno :-)

> Prihlasili se do cz.comp.linux a je to jediny list, do ktereho jsou
> prihlaseni. Tam take smeruji cokoli, co neni o MS. Pokud ty listy
> rozdelis, nedonutis tyto uzivatele, aby se prihlasili do vice, pokud

Tak jak tak na to jednou dojde. Uz ted je frekvence linux na muni.cz takova
ze ji nejspise odhlasim.

> maji v ramci Linuxu vic zajmu. Tak jako (vypada to) je nedonutis, aby
> se prihlasili do konference o TeXu, kdyz prece oni behaji TeX na
> Linuxu, tak co. Cili se Ti po case zopakuje to same, v bledemodrem.

Souhlasim, ze to problem bude pretrvavat stale, ale take bude stale
chodit vice a vice dopisu.

> Resenim je podle me prave to, co dela Yenya: upozornit, ze tema
> konference je jinde, nez si nekteri uzivatele mysli, a vybidnout je,

Nebylo by zajimave spocitat kolik mailu odporujicim onomu
upozorneni prislo nasledne po nem tj. jaky ma efekt.

> [...]
> uzitecne jak pro list, ktery bude prazdnejsi, tak pro ty uzivatele,
> protoze zjisti, ze existuji dalsi zdroje informaci, ktere pro ne jsou
> uzitecne.

> Ja si proste nemyslim, ze dotazy o TeXu maji jit do Linuxove
> konference. Spousta lidi ma treba vytvorene rovnitko TeX eq Linux,
> ale to neni pravda. Pouzival jsem TeX postupne na sesti platformach,
> ted stridave na trech. To, ze je pro nekoho Linux jedinou platformou,
> na ktere dany program (jazyk, postupy) pouziva, by nemelo byt
> zduvodnenim (omluvou), ze pro debatu o nich nepouzivaji spravne

Prestavam pomalu chapat o cem tato konference je.
O jadre Linuxu? Proc ne. O cem jinem? O nekolika malo utilitach
specifickych pro Linux? Kolik prispevku za posledni rok (nebo roky)
vyhovyje pozadavku "Ciste zalezitost Linuxu"???
Odpovida tedy tato konference spise necemu co by se melo jmenovat
cz.comp.linux.kernel?

> Vetsina tech prispevku je zajimavych, ale proste nemaji do meho
> mailboxu padat s hlavickou linuxove konference.

S pozdravem
	Petr Snajdr