3c905b

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Říjen 20 19:19:24 CEST 1998

Este co sa tyka ,ze neikedy to tych 100MBit nechce ist.
Moze to byt hlavne kvoli tomu full duplexu. Lebo ked som na switchi pre
iny computer nastavil full-duplex ,tak to spojenie lahlo popolom.

Co sa tyka mojej predchadzajucej spravy ohladne kablovania. Tak myslim ,ze
keby zalezalo na zvysnych drotoch okrem 4 potrebnych. Tak by to asi
uviedli v dokumentacii ku switchom a hubom.

Ale mozem sa kludne mylit , o com niesom momentalne vobec presvedceny.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/