10Mx100M TP kabel a 10/100 sitovka (bylo Re: 3c905b)

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Středa Říjen 21 10:09:56 CEST 1998

Dne Út, 20 říjen 1998 jste napsal(a):
>Muzu: http://www.hw.cz/docs/hwb/ca_Ethernet10BaseTCrossover.html
>Specialne poznamka 2 (Note 2) je urcena pro 100Mbps kabel, osobne to mam
>odzkouseno na 3c905-kach, ze kdyz to neudelam, tak jedou jenom 10Mbps.
>Mozna to neni tim, nejsem s hw zrovna velkej kamos, ale u me to tak funguje.
>Treba proto, ze se jim snazim vnutit bezet ve fullduplexu. Nevim.

Mam tem vsem recem o rozdilu mezi 10 a 100 kablem tak, ze kdyz mam sitovku
10/100, musim mit pro kazdy jeji rezim jiny kabel?
Dost by mne to zajimalo, protoze takove Vortexy mame ve firme a nepodarilo se
nam je rozjet na 10, ale na stovce v pohode. Kably na 10 i 100 jsem cvikal
stejne.

Dik moc,
	Telcontar