Kdo se boji Linuxu?

Úterý Říjen 20 20:43:59 CEST 1998

Jak jsem se docetl na lwn.net, tak Olivier Montanuy, novy sef Micro$oft
France, publikoval otevreny dopis (http://www.mmedium.com/misc/courrier/
00057.html), ve kterem mimo jine zminuje Linux. No, zminuje. Spis
pomlouva. Babelfishovy (http://babelfish.altavista.digital.com) preklad
do anglictiny, mnou nyni volneji prelozeny do cestiny, pry mj. obsahuje:

  Linus Torvald [sic] opustil v lonskem roce univerzitu, aby zacal
  pracovat u firmy v Kalifornii. Vyvoj Linuxu se od te doby znatelne
  zpomalil. Vyvoj kazde casti zavisi na mobilizaci [tak to tam bylo
  receno] tymu. Takze nektere casti kodu nebyly aktualizovany jiz
  cele dva roky.

Jinak ten dopis obsahuje spoustu blabolu, jakoze je M$ skvela firma a
vsechno, co naznacuje opak, je bohapusta lez.

Kdypak se asi neco podobneho doslechneme od mistni pobocky? (LWN
si mysli, ze by to mohla byt kampan vedena schvalne za hranicemi USA,
aby si doma nepokazili reputaci kvuli hromade soudnich sporu, ve kterych
figuruji na zalovane strane.)

Flamewar na tema jak jsou v M$ osklivi doporucuji neprovozovati zde
v teto konferenci, abychom zbytecne nedrazdili Yenyu. :)

A... ja vim, ze jsem neco slibil. Vsak se uz dockate. :)

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."