Kdo se boji Linuxu?

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Středa Říjen 21 08:47:52 CEST 1998

On Tue, 20 Oct 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> Jak jsem se docetl na lwn.net, tak Olivier Montanuy, novy sef Micro$oft
> France, publikoval otevreny dopis (http://www.mmedium.com/misc/courrier/
> 00057.html), ve kterem mimo jine zminuje Linux. No, zminuje. Spis
> pomlouva. Babelfishovy (http://babelfish.altavista.digital.com) preklad

> Jinak ten dopis obsahuje spoustu blabolu, jakoze je M$ skvela firma a
> vsechno, co naznacuje opak, je bohapusta lez.

> Kdypak se asi neco podobneho doslechneme od mistni pobocky? (LWN

Tato forma je jiz celkem otevrena, ale na spise "psychologicke" utoky z
mistni pobocky neni treba cekat. Staci se podivat napr. do jedne
z cisel SWN a najit rozhovor s dnesnim sefem M$ CR, ktery si neumi
predstavit, ze by jeho cera si domu dovedla "Unixaka" a defakto
naznacuje, ze Unix je takova stara vykopavka, ktera silne prezila
svou dobu a doufa, ze se s ni bude setkavat stale mene.
	Toto je velice volne tlumoceno, vice viz. SWN (asi caa rok
stare).

S pozdravem
	Petr Snajdr