ADMIN: Zamereni konference

Lukas Macura limo na x.opf.slu.cz
Středa Říjen 21 08:14:09 CEST 1998

*** Ing. Lukas Macura             ***
*** macura na opf.slu.cz             ***
*** http://x.opf.slu.cz/~limo ***

> To je vec, ktera mi treba na linux na muni.cz nejak nejde. Nektera
> temata, ktera povazuji za nezajimava se pod plastikem stejneho
> subjektu casto zmeni v neco uplne jineho - zajimaveho.

Ano, to je velky problem. Mozna kdybychom si tady vsichni trochu
promluvili do duse a dodrzovali urcita pravidla, co se tyce subjektu,
mohlo by klidne vsechno fungovat na jedne konferenci.

Je to sice cista utopie, ale bylo by pekne, kdyby ti, kteri uz tu jsou
dlouho a jsou znali veci, si trochu s temi subjekty hrali.
Napriklad:
KERNEL:
SOFTWARE:
Re: KERNEL:
Re: SOFTWARE:
..
A nevim, co jeste. Bylo by to potreba vymyslet. V kazdem pripade by si
kazdy mohl odfiltrovat vsechno, co nechce...

S pozdravem
Lukas Macura