ADMIN: Zamereni konference

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Říjen 23 07:38:40 CEST 1998

Petr Snajdr Tue, Oct 20, 1998 at 08:03:35PM +0200 pise:
> On Tue, 20 Oct 1998, Zdenek Kabelac wrote:
>
> To je vec, ktera mi treba na linux na muni.cz nejak nejde. Nektera
> temata, ktera povazuji za nezajimava se pod plastikem stejneho
> subjektu casto zmeni v neco uplne jineho - zajimaveho.
>
> S pozdravem
> 	Petr Snajdr

no ale i kdyz se zmeni subject, vetsinou to zustane ve stejnem threadu
(protoze clovek da (r)eply a jen zmeni subject). me se to do threadu tridi
krasne (v muttu) a jen obcas nejaky silenec thread ukonci a zacne psat novou
se stejnym subjectem (nejak se ztrati Message-Id nebo co).

neni tedy problem najet na vetev, ktera me nezajima, a stisknout Ctrl+D.
takhle dokazu v pohode denne procist vsechno, co me zajima (v konferenci), a
kdyz neco hledam, muzu pouzit archiv konference - a je bohaty.

kdyby bylo konferenci vic, musel bych si (jako clovek, co chce vedet vse)
vsechny prihlasit a jeste si je svest do jednoho foldru a pak akorat myslet,
ze kdyz pisu prispevek, musim ho poslat tam ci tam.

myslim, ze to prinese jen komplikace, protoze maximalne si odpustime nejakou
misc* skupinu, ale stejne nakonec budeme brat vsechno.

no nechme toho.

milan
Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63