Wokynka RE: WWW Browser

Miroslav Flídr flidr na kky.zcu.cz
Středa Říjen 21 09:10:24 CEST 1998

bravenec na optimit.cz wrote:

> kombinaci ALT+mys k cemusi uplne jinemu. Misto toho se mi zacalo
> po obrazovce sunout okno :-(
> Navic jsem neprisel na moznost tuhle zkratku vypnout, ve fvwm staci
> navstivit .fvwmrc s editorem vi a dokumentaci po ruce.
No a v KDE 1.1 si v ovladacich panelech parkrat kliknes a je to ;-))

> Co dodat k rychlosti? 386DX/40, 32MB RAM. Fvwm svisti, KDE se plouzi.
> Nejen pri startu, cele je to pomale. Ale ja jsem zvlastni pripad :-)
> Az budu mit na stole Pentium II, prestanu si stezovat.

Srovnavete nesrovnatelne! Fvwm je window manager, zatim kdyz si spustite
KDE, tak spoustite nejen wm, ale file manager, panel, soundserver a
buhvi co jeste. Zkuste si spustit pouze kwm (a nakonfigurujte si ho tak
aby na LMB bylo misto vyberu ikon menu) a pak zkuste porovnavat. Jinak
nikdo nikomu nebrani pozivat wm podle vlastni vule. KDE jsou totiz
hlavne aplikace, ktere se snazi svym zpusobem sjednotit komunikaci s
uzivatelem a vzhled aplikaci (nemluve o snaze zbavit se nutnosti mit v
pameti buhvikolik ruznych toolkitu).

	Baj
		Miroslav Flidr