Wokynka RE: WWW Browser

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Úterý Říjen 20 13:58:46 CEST 1998

Dne Út, 20 říjen 1998 jste napsal(a):
>Co dodat k rychlosti? 386DX/40, 32MB RAM. Fvwm svisti, KDE se plouzi.
>Nejen pri startu, cele je to pomale. Ale ja jsem zvlastni pripad :-)
>Az budu mit na stole Pentium II, prestanu si stezovat.

Moje posledni reakce. Jedna z hlavnich vyhod Linuxu je v tom, ze bez vetsich
problemu jede na "starem zeleze". Pokud musim kvuli StarOffice upgradovat
masinu na 64MB RAM a K6-166MHz z me krasne AMD 5x86/133 s 24MB RAM, tak jsem na
tom uplne stejne jako u W98. Presvedcovat nekoho, kdo jede na starych kratkych
SIMMech, ze SDRAMky jsou velice levne, mi pripada jako prisernost.
 V signature jsem videl, ze rychle zelezo dokaze vyrabet kazdy, ale trik je v
tom udelat rychly system. K cemu je mi ale rychly Linux-kernel, kdyz pouzivam
KFM? K nicemu. To, ze mne by se vic libilo nejake kmc, je pouze muj problem a
kdyz chcu, muzu si ho napsat. Bohuzel jsem rad, ze mam krome prace hodinku na
svou rodinu.
 Nakonec dve veci:
1) Pripravim nejaky anketni software a nejakou atletku o tom, kdo a proc
provadel upgrade sve masiny. Presnou adresu ankety oznamim. Nebojte, bude
lynx-kompatible.
2) Pripravuji pro sve ucely projekt (\recke_pismeno_ró)3 pro
Xy (nebo/a pro Web), neboli ROcni ROdinny ROzpocet. Budete-li mit k tomu nejake
napady ci pripominky, posilejte je na adresu mailto:tapik na buchtovi.cz .

Koncim,
	Telcontar