Subject v konferenci (bylo Re: ADMIN: Zamereni konference)

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Středa Říjen 21 10:03:04 CEST 1998

Dne Út, 20 říjen 1998 jste napsal(a):
>Naopak na druhou stranu si myslim, ze je docela dobre ze se to tu proklada
>ruznymi
>tematy - takhle se clovek dozvi i nejake uzitecne finty, ktere se mu budou
>hodit treba za mesic az tu ci kterou vec bude delat - vse je zalezitosti
>spravne volby SUBJECTu  zpravy.

Za toto bych se tez primlouval. Mozna by stalo zato v Meta-FAQ ZBURAZNIT, ze
SUBJECT by mel ODPOVIDAT OBSAHU. A to nejenom v prvnim prispevku,
ale i v odpovedich. Kazdy da pouze Reply a tim pak thread obsahuje treba 100
mailu. Tech prvnich deset mne sice zajimaji, ale pak uz se objevujici maily
typu "Vazne? Nepovidej.", "Popr. Kde se to da stahnout?" se subjectem mesic
starym.

Telcontar