Modem problem

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Středa Říjen 21 11:47:42 CEST 1998

On Wed, 21 Oct 1998, Oto Buchta wrote:

> ogin: , ssword: a podobnych vecech, ktere ovsem soucasni provideri (ani ja)
> nepouzivaji. Kdyby se radsi vice venovali konfiguraci pppd pres PAP/CHAP a
> rekli, ze toto se ted pouziva, protoze Microsoft to zabudoval do Telefonickeho
> Pripojeni pro W95 a kazdy, kdo chce na trhu uspet, MUSI (a ono je to lespi)
> pouzivat xAP...

To je zajimave, me Win95, WinNT ( a samozrejme i dalsi jako Linux, MacOS
etc.) ony "ogin:" a "ssword:" berou bez nejakych problemu. ;-)

Mimochodem pokud se spusti pppd s parametrem debug (ted nevim z hlavy
presny zapis) melo by z tech vypis poznat co pouziva druha strana (pppd
musi byt prelozeno s podporou pro debug)

S pozdravem
	Petr Snajdr