Modem problem

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Středa Říjen 21 11:15:42 CEST 1998

Dne St, 21 říjen 1998 jste napsal(a):
>Nazdarek Vsichni !
>
>Mam problem s modemem. V Kermitu si zadam :
>tak to na terminalu nic nepise. Resp. busim do klavsnice AT prikazy a na
>terminalu se nic neobjevuje, ALE modem posloucha ! Kdyz se pokousim
>spojit treba k providerovi, tak modemy se spoji ale furt to zadny login
>nepise.

A pravdepodobne ani nikdy nebude. Nakonfigurujte si radeji PAP a CHAP s pppd,
jinak se asi ani neprihlasite. Moc mne mrzi, ze ve vsech knizkach se doctete o
ogin: , ssword: a podobnych vecech, ktere ovsem soucasni provideri (ani ja)
nepouzivaji. Kdyby se radsi vice venovali konfiguraci pppd pres PAP/CHAP a
rekli, ze toto se ted pouziva, protoze Microsoft to zabudoval do Telefonickeho
Pripojeni pro W95 a kazdy, kdo chce na trhu uspet, MUSI (a ono je to lespi)
pouzivat xAP...

>P.S. Jdu si prehodit modem na Win abych tohle mohl odeslat ;-(
Az nakonfigurujes PAP, pujde to ;-)