10Mx100M TP kabel a 10/100 sitovka (bylo Re: 3c905b)

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Říjen 21 12:12:00 CEST 1998

> mozno je "problem" v portoch switchu, totiz niektore pozaduju kabel
> "prekrizeny", niektore 1:1 (konkretne u nas mame switch-e jednej nemenovanej
> izraelskej fy. kde to tak v praxi naozaj funguje, manual som necital:-) neviem
s tymto suhlasim...ono moze to byt u kazdeho inak..preto treb avzdy pozret
dokumentaciu..kde je to zvacsa vzdy napisane.
> do hub-u zasuvate vzdy 1:1...
nie je vobec pravda.
aj switch aj hub su take zariadenie akoby som to nazval MASTER zariadenia
:-)
aj pripajate pocitac k hubu alebo switchu..ide normalny kabel t.j. 1:1
ak vsak pripajate hub ku switchu alebo medzi sebou  tak ide prekrizeny
kabel. to iste ak pripajate 2 compy na seba cez kabel.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/