10Mx100M TP kabel a 10/100 sitovka (bylo Re: 3c905b)

P.Maliarik maliarik na ns.basl.sk
Středa Říjen 21 16:19:56 CEST 1998

hi all,

urcite nepotrebujete zvlast kabel na 10BaseT (10Mbps)  a zvlast 100BaseTX
(100Mbps Fast Ethernet ).
Problem moze nastat len vtedy, ak si urobite zly crossover kabel, ktory bude
urobeny
tak nestastne, ze 10M Vam pojde ale 100 uz nie. Mne sa to v mojich prvopociatkoch

stalo tiez a chyba bola ta, ze neboli dodrzane pary, na ktorzch je technika TP
vlastne zalozena.
Preto ak Vam ide 100M tak to urcite nie je v kabloch. Chybu by som hladal
napriklad
1.    v nastaveni kariet
2.    v konfiguracii HUB alebo switchu
dalej ma nenapada, lebo by to chcelo blizsie info o vasej LAN

Palo