Modem problem

CPFZ a.s. cpfz na ms.anet.cz
Středa Říjen 21 16:17:25 CEST 1998

David Rohleder wrote:

> ATE1 ... zapina offline echo

to mam zapnuto :-(

> Zeptejte se providera, jak se pripojovat. Jestli nahodou nepouziva
> PPP a PAP|CHAP.

zkousim to na CESNET a ten klasicky dava "login:". Jeste abych to
upresnil,
modem vytaci, proste vykonava vsechny prikazy, jen se mi to neobjevuje
na terminalu, kdyz je pisu. AT&V mi nic nevypise. Nechce se mi poustet
dale do konfigurace pppd aniz by mi toto chodilo, mam pocit ze by to
stejne neslo, kvuli tomuto problemu.

jeste bych chtel zduraznit, ze na druhe masine kde je Linux 2.0.32 to
jede OK.
Existuji nejake jine prostredky jak napr otestovat ser. port ?
Zkousel jsem jeste toto:
"# echo ATDT123456789 >/dev/cua1"
- nic to sice nedela, JEN u modemu zablika jak Receive tak Send,
tzn. ze to mam pichnuty na stravnym portu :-)
"# echo ATDT123456789 >/dev/ttyS1"
- a tohleto ceka a ceka a nic, az jsem to CTRL-C prerusil :
"bash: /dev/ttyS1: Interrupted system call"

Opravdu nevim co stim :-((

> David Rohleder                                          davro na ics.muni.cz
> Institute of Computer Science, Masaryk University
> Brno, Czech Republic

S pozdravem
		Jindra