offtopic - NT

Oto Buchta oto_b na mrp.cz
Středa Říjen 21 15:55:14 CEST 1998

Dne St, 21 říjen 1998 jste napsal(a):
>asi mi nikto neodpovie,mozno ma aj poslete do riti :-) ale je to dost
>surne a skusal som vsetko uz...
>mame spravenu pevnu linku a modemy na nej nakonfigurovane an leased line.
>A ide asi o too na jednej strane je Cisco (port nakonfig. PPP) a na druhej
>by mala byt masina ktora vie ist ppp. Hodil som linux bez problemom. Lenze
>zakaznik je debilny NT-ckar ...a nijako sa mi na nete nedalo najst
>nejaky popis ako spravit na NT ppp na leased line. Blbe nt-cko vie ist ppp
>iba po dial-up. Ak ste sa niekto o tom nieco dozvedeli tak mi prosim
> [...]

No tak poduk se ti to podari rozchodit, budes fakt dost velkej kouzelnik. NT to
neumi. Mozna jedine reseni je vzit zdrojaky od pppd, cygwin nebo jak se ten GNU
prekladac pod NT jmenuje, spoustu potrebnych knihoven a zkusit to zkompilovat.
Mne se do toho nechtelo, tak jsem zakaznikovi protlacil Linux. A je nadmiru
spokojeny. A tobe nezbude asi nic jineho nez udelat totez. Proste mu rekni, ze
M$ nejsou na neco takoveho stavene.

Telcontar