offtopic - NT

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Říjen 21 12:17:08 CEST 1998

asi mi nikto neodpovie,mozno ma aj poslete do riti :-) ale je to dost
surne a skusal som vsetko uz...
mame spravenu pevnu linku a modemy na nej nakonfigurovane an leased line.
A ide asi o too na jednej strane je Cisco (port nakonfig. PPP) a na druhej
by mala byt masina ktora vie ist ppp. Hodil som linux bez problemom. Lenze
zakaznik je debilny NT-ckar ...a nijako sa mi na nete nedalo najst
nejaky popis ako spravit na NT ppp na leased line. Blbe nt-cko vie ist ppp
iba po dial-up. Ak ste sa niekto o tom nieco dozvedeli tak mi prosim
napise na satko na uniag.sk aby to neslo do tejto konferencie.
Ja som vobec zvedavy ci aspon niekto ozve. Alebo ma celkom okaslete,ale
inu moznost nemam :-) Skusim aj ostane listserve zamerane na hlupy
Microsoft.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/