Minimalni velikost instalace RH 5.1 ????

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Středa Říjen 21 16:06:42 CEST 1998

Dne St, 21 říjen 1998 jste napsal(a):
>Dobry den,
>Zakoupil jsem si lisovane cdso s RH5.1. Pri instalaci se ale nedostanu
>pod cca 80 MB.
>A to i kdyz vypnu vsechny, ale opravdu vsechny baliky. :(. ( + jeste dam
>rucne upravit .... a zase vsechno vykopu. ) a pod 80 se proste ne a ne
>dostat. A to se mi nejak nelibi.
>Takze: dostal jste se nekdo pod 80MB? A jak?
>HELP!
>diky za jakoukoliv odpoved'.
>
>jiri lundak      <lundakj na fel.cvut.cz>
Podivej se do /Redhat/base/hdlist nebo tak nejak, a tam najdes presne seznam
erpeemek, ktere se instaluji pri vsech vypnutych volbach (tusim, ze v
sekci [base]). Pak si vyberes ty, ktere nebudes chtit a das rpm -e balik.

Telcontar.