Minimalni velikost instalace RH 5.1 ????

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Říjen 23 07:48:19 CEST 1998

Petr Simek Wed, Oct 21, 1998 at 02:56:02PM +0200 pise:
> [...]

dostal jsem to na 40 MB disk se swapem a s volnym mistem.

figl je nasledujici:

- minimalni instalace RH je 56 mb.
- pri instalaci mackam Ctrl+S, pak se prepnu na 2. konzolu, namountim si
disk a pomazu, co nepotrebuju, pak se zase prepnu na 1., dam Ctrl+Q a
chvilku pockam, pak zase Ctrl+S a mazu

no a mazu /usr/doc, /usr/info, nepouzivane soubory, .static soubory atp.

da se to dostat asi na 30 mb se zachovanim sitovych funkci a perlem.

ale jinak lze samozrejme nainstalovat linux na mnohem mene, ale nesmi se
pouzit RH instalace.

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63