Kdo se boji Linuxu?

Petr Mojzisek P.Mojzisek na sh.cvut.cz
Středa Říjen 21 21:36:20 CEST 1998

> Tato forma je jiz celkem otevrena, ale na spise "psychologicke" utoky z
> mistni pobocky neni treba cekat. Staci se podivat napr. do jedne
> z cisel SWN a najit rozhovor s dnesnim sefem M$ CR, ktery si neumi
> predstavit, ze by jeho cera si domu dovedla "Unixaka" a defakto
> naznacuje, ze Unix je takova stara vykopavka, ktera silne prezila
> svou dobu a doufa, ze se s ni bude setkavat stale mene.
>         Toto je velice volne tlumoceno, vice viz. SWN (asi caa rok
> stare).

Shodou okolnosti jsem je pred tydnem cetl, mene volne tam bylo asi toto:

Dastavam asi tri az ctyri nabidky k zamestnani mesicne. Kdyz jsou moc
doterni, rikam, ze pro Billa bych delal i za arsik stravenek.
Doufam, ze se moji dceri budou libit Windows. A taky doufam, ze mi domu
neprivede nekoho od Unixu. I kdyz na druhou stranu doufam, ze az mi
zacne dcera nekoho vodit domu, budou uz vsichni priznivci Unixu v domove
duchodcu...

Co dodat, kdyz je tak zoufale omezeny...

Mojza