STOP: Zamereni konference

Milan Zamazal mz-mail na pdm.pvt.net
Středa Říjen 21 23:00:08 CEST 1998

Omlouvam se, ze jeste reaguji.  Mel bych trochu vice komentaru, ale
alespon castecne vyzvu respektuji, takze jenom velmi strucne.

Svoji predchozi zpravou jsem nemel v umyslu diskutovat na tema
ukaznenosti uzivatelu (problem neresitelny), nybrz naznacit moznost
vyhrazeni prostoru vsem zajmovym skupinam.  Soucasny obsah teto
konference mi vyhovuje a je pro mne cennym zdrojem informaci, na druhou
stranu chapu, ze naprosto neodpovida zamyslenemu zamereni konference.
Predpokladam, ze nejsem jediny takovy.  Mohl by mi nekdo prosim poradit,
jakou jinou ceskou newsovou skupinu podobneho obsahu, avsak *legalniho*
(tj. ze ten obsah neni v rozporu s pravidly konference), mohu cist?
Pokud takova neexistuje, mohlo by zde byt prosim jeste pretrpeno par
zprav, ve kterych by se pripadne domluvilo zalozeni skupiny nove, kam by
se bylo mozno presunout?

Predem dekuji za rady a trpelivost.

Milan Zamazal

--
"Why waste keystrokes when you can waste CPU cycles instead?"
						Karl Fogel