ADMIN: Zamereni konference

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Pátek Říjen 23 22:15:03 CEST 1998

Zdravim,

> Nazev `cz.comp.linux' lze chapat velice siroce, rada ctenaru tedy vcelku
> pochopitelne tuto konferenci chape jako misto pro diskuse uzivatelu
> Linuxu o zkusenostech/problemech s praci nad Linuxem vcetne veci jako je
> tisk, web nebo pocesteni Xu.  Obavam se, ze zuzeni probiranych temat
> nelze dosahnout jinym zpusobem nez rozdelenim teto skupiny na nekolik
> novych skupin, napr.
>
>  - cz.comp.linux.system nebo cz.comp.linux.kernel
>  - cz.comp.linux.users
>  - cz.comp.linux.discuss
>
> Predpokladam, ze ve skupine s nazvem `cz.comp.linux.kernel' by vyznamne
> [...]
Ano, je ....
protoze ne vsichni lidi ctou pres newsy (btw, dejte mi adresu rychleho news
serveru a ja Vam zlibam ruce) a podle me neni dobry napad delat
konference like linux.kernel na muni.cz
                linux.printing na muni.cz
                linux.*@muni.cz
Kdo to ma pak sledovat, kdyz me pravidelne listserv tak 2x do tydne
odhlasi ...

M.
--
 Michal Safranek <safranek na jhr.bohem-net.cz>            Bohemia.Net
     * *        SIKK 01, Ltd.              Internet Service Provider