offtopic - NT

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Čtvrtek Říjen 22 09:39:21 CEST 1998

On Thu, Oct 22, 1998 at 07:07:45AM +0200, Radek Hnilica wrote:
> [...]
>
> Dalsi zpusob ktery jsem provadel, se tyka jen NT4.0 <-> Linux. Zde se nastavi na
> NT4.0 ppp na nul modem (je to polozka proptak nejak) no a na strane Linux si
> odchytite z logu co se pri pokuse o spojeni deje. V podstate NT vysila nejaky
> retezec (obycejny text, myslim CLIENTSERVER nebo tak nejak) a chce aby protistrana
> odpovedela (myslim ze jsem mu tam vecpal SERVER, ale nejsem si jist) no a ihned
> pote se rozebehne ppp a dale uz zbyva prokousat se jenom autentifikaci (autorizaci,
> neb co je to za cizi slovo) ja jsem pozival zadnou (uz nevi co to bylo za polozku).

Druhy problem je pri rediale. Jedna moznost je pouzit rasphone, druha rasdial.
rasphone je okienkova aplikacia, takze pri rediale to bude otravovat cloveka na konzole
a ak dobre pamatam, tak ked nie je prihlaseny nikto tak to tusim neslo.

Druha moznost je urobit service, co pusta rasdial dookola.
(rasdial je totiz blby v tom, ze po spojeni sa hned vrati a nevracia chybu v
pripade, ze spojenie uz existuje, takze sa to da riesit iba scriptom, co
kazdych X minut pusti rasdial (a ked je spojenie dole, tak ho spoji; ked drzi,
tak len vypise chybu)).

Takto to ma este jednu chybu, ze aj ked sa zakaze pristup na konzolu pre service,
tak pri odhlaseni to script zavrie (existuje nastavenie registra, ktore by tomu
malo zabranit, ale tvrdili mi ze to nepomohlo (ovsem na alphe to fungovalo).

> Reseni NT <-> Cisco bude odviset od toho, jestli dokazete prinutit CISCO odpovedet
> NT na ten retezec CLIENTSERVER, jestli ne, tak zbyva jedina moznost.

Na ciscu by mal ist nastavit chat-script.

Posledny problem bol, ze sa mu tusim nepodarilo najst ako prinutit ppp na NT
aby pri nejakom idle time skoncili (ked nahodou druha strana neukonci spojenie korektne).
Potom druha strana caka na CLIENTSERVER a marne ..

							pk

--
Peter Kundrat
kundrat na gic.sk