Oracle na Linuxu

Jan Ciger ciger na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Říjen 22 13:01:13 CEST 1998

Dokumentacia k Oracle sa normalne dodava priamo na distribucnych CD-ckach.
Neviem ako su na tom tie trial-verzie, ale normalna verzia ma dokumentaciu
na CD + papierovu za priplatok.

Tym Oracle chtivym, co este Oracle nebezali - na rozumny databazovy server
je treba aspon 128MB RAM pretoze Oracle si drzi databazu v shared memory.
Ak to ma malo pamati, je treba zmensit SGA (odporucane je aby cela SGA bola
v RAM, inak je to pooommmaaaallleee). Ak sa niekto chce len ucit SQL a pod.
tak nech radsej na Oracle zabudne, je to strasny dinosaurus na bezne veci.

Na Linux-e som to este neskusal, ale bezal som to na Solarise, SCO a NT-ckach.

						S pozdravom,

--
                           |/

   Student of the Computer Science