Instalace Linuxu

Friedel Jan frido na sin.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 22 13:38:21 CEST 1998

Anyone can build a fast processor. The trick is to build a fast system.

-> L I N U X <-

On 22 Oct 1998, Radek Vybiral wrote:

> Nechytejte ho za kazde slovo...
>
> Urcite mel na mysli lepsi distribuce co se tyce spravy softwaru,
> privetiva instalace, vetsi programove vybaveni, uzivatelska dokumentace, atd.
> Coz se podle me da o RedHatu 5.1 a i Debianu 2.0 rici.
>
> Nejvhodnejsi variantou je zakoupeni Linuxu na CD-ROM, ktery je diky
> propagaci Yenyi & spol. :) celkem dostupny.

Osobne povazuji za skvelou vec vydani CDecka s RH, avsak netrpim
obzvlastnimi sympatiemi k teto distribuci. Jednoduse a proste, co si
nezkompiluju na svojem stroji, tomu svym zpusobem neverim. Vpripade ze
kompilace u me probehne bez problemu mam  z a r u c e n o, ze to bude
behat bez problemu. Kdezto pokud si stahnu rpm-ko a nekam ho nainstaluju
.. hmm hmm hmm.  Prominte, ale to neni asi ta zpravna cesta, alespon podle
meho nazoru. Samozrejme ze vim, ze kompilace je mozna i na RH, lae zatim
jsem se nesetkal s tak kvalitni distribuci RH s kterou by nebyly problemy
s knihovnama napriklad.

toto je jen muj osobni nazor a prosim "NO FLAMEWAR" ohledne distribuci.

				mejte se, honza

P.S. Schvalne jsem zatajil distribuci, s kterou jsem ja velice spokojenej
a bezi mi na ni aplikace bez nejmensich problemu.