ispell.cz

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Pátek Říjen 23 11:15:37 CEST 1998

Wordu :)))

	[Brukner, Ludek]  Tohle bych tady nepropagoval. Ma-li nejaky
slovnik byt free (coz asi chcete), pak by asi nemel byt ukradeny.
Mimochodem, na toto tema tu diskuse jiz byla. Nechci vyvolat flame war
na tema free versus kradeny, ale ani jako vtip mi to neprijde dobre.

	Ludek Brukner

	PS: Mimochodem, jak by vam pripadalo legalni, kdyby nejak skola
(nebo treba redakce novin ci nakladatelsvi) prohnalo svoje texty
spellcheckerem a implicitne pridala neznama slova do slovniku? Je takovy
slovnik poruseni autorskych prav nebo ne?