ispell.cz

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Říjen 23 11:34:14 CEST 1998

Ludek.Brukner na barco.com wrote:
>         >  nejaky obsaznejsi slovnik (treba nekdo vybrakoval spell z M$
> Wordu :)))
>
>         [Brukner, Ludek]  Tohle bych tady nepropagoval. Ma-li nejaky
> slovnik byt free (coz asi chcete), pak by asi nemel byt ukradeny.
> Mimochodem, na toto tema tu diskuse jiz byla. Nechci vyvolat flame war
> na tema free versus kradeny, ale ani jako vtip mi to neprijde dobre.

Zda je to vtipne nebo ne je zajiste vec subjektivniho nazoru. Nicmene je
otazkou na co se vlastne vztahuje autorsky zakon? Na ta slova asi tezko. Je to
zrejme pomerne specificky pripad. Co kdyz si treba vezmu naucny slovnik a
slovo od slova ho prepisu do slovniku pro kontrolu pravopisu? Je to poruseni
autorskych prav?

--
                                   /\