kde je XKB-czsk-forcedIM-0.04-1.i386.rpm

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Říjen 25 20:00:43 CET 1998

Jan Kasprzak (kas na informatics.muni.cz) wrote:
: Vyhnalek Petr wrote:
: : 	poradte, prosim, kde se nachazi XKB-czsk-forcedIM-0.04-1.i386.rpm
: : popisovana v CZECH HOWTO.
: :
: : Ja jsem nasel pouze XKB-czsk-forcedIM-0.03-1.i386.rpm.

: 	Mam neprijemne tuseni, ze 0.04 jsem jeste do RPM nezabalil :-|
: Ale spis prozkoumam Kabiho LD_PRELOADovaci knihovnu. BTW, nevite nekdo
: o nejakem zpusobu LD_PRELOADu v /etc/ld.so.conf? A nejspis s vydanim
: nejakeho RPMka pockam az na RH5.2.

Ano, to v kazdom pripade pockaj - ak RedHati nieco nezbastardili
tak by vsetko z tohoto patchu okrem kniznice samotnej malo byt
v prislusnej X RPM (staci RPM servera) a pokial ide o slovenske
locale, tak v glibc RPM.

Ak by si to chcel balit este predtym, daj mi vediet - poslem
Ti este nejake drobne upravy, ktore nie su oficialne vonku.

Zdravi
--
				Stano