kde je XKB-czsk-forcedIM-0.04-1.i386.rpm

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pondělí Říjen 26 14:28:42 CET 1998

On Sat, 24 Oct 1998, Jan Kasprzak wrote:

> 	Mam neprijemne tuseni, ze 0.04 jsem jeste do RPM nezabalil :-|
> Ale spis prozkoumam Kabiho LD_PRELOADovaci knihovnu. BTW, nevite nekdo
> o nejakem zpusobu LD_PRELOADu v /etc/ld.so.conf? A nejspis s vydanim
> nejakeho RPMka pockam az na RH5.2.

No do /etc/ld.so.preload lze napsat soubory, ktere se 'preloadovat'.
Myslim ze se maji psat na jeden radek a oddelovat dvojteckou.

					Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Adress:  U nove skoly 292                                         *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *