3C905B

Zdeněk Mazanec bluehawk na cesnet.cz
Pondělí Říjen 26 12:27:49 CET 1998

> Tahle karta se tvari, ze funguje (napr. prijma pozadavky na
>transmit, ty se vsak vytimeoutuji...). Jinak type 3c509B je BNC/TP.

Mam pocit, ze karty 3c509 jsou docela zacarovany - alespon pod RH 5.1. Pod
jakoukoliv jinou distribuci jsem s ni nikdy nemel problemy, jen pod 5.1.
Pred casem se mi podarilo smaznout /dev/null , a i kdyz uz ho mam zpatky,
karta se uz nerozjela. PnP vypnuto, spravne nastavena, system ji pri startu
najde, ale to je vsechno. Pod jakymkoliv jinym OS karta samozrejme jede.
Evidentne problem ovladace.
Uz jsem si myslel, ze si udaje o te karte system nekam napsal a proste ho uz
karta nezajima, ale to _snad_ linux nedela. Kazdopadne, v masine mi ted
nejde zadna (ze tri co mam k dispozici)  3c509, ani ty, co prokazatelne jdou
v jinych pocitacich.
Kdysi se tady psalo, ze pomuze nastavit jinou IP, ale to jsem nezkousel,
protoze v tom nevidim smysl, ale mozna to opravdu pomaha (jen tu dalsi IP
mit...)
Z.M.