!C905B

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Říjen 26 19:36:41 CET 1998

On Mon, 26 Oct 1998, Pavel Honzatko wrote:

> dekuji za dosud projevenou ucast. Route povida, ze vse je OK. Karta se ale
> tvari jako KO.
> Zamenil jsem ji za NE2000, vymenil modul v conf.modules a zda se, ze je po
> problemu.
> Az na to, za ja nechci NE2000, ale 3C905B! Pozdeji vecer se k tomu jeste
> vratim, ted
> musim pracovat. Ma-li nekdo jeste nejakou zkusenost s touto kartou, rad si
> ji poslechnu.

Tak tedy dobra, ale nebudou to lichotiva slova :( Ted jsem delal jeden stroj:
P II 266, HP Vectra, jinak vse integrovano na desce. Karta 3c905B Cyclone.

Standardni instalacni verze modulu 3c509 mi tuhle kartu nenasla.
Dobra, mame tu web a na nem verzi aktualizovanou. Vzal jsem ji, vymenil
moduly a po rebootu VOILA! karta je tam. Zkontroloval jsem neprijemnou
funkci P&P jestli to nedela nejake problemy a jal jsem to zviditelnovat.
Protipol je swith od Cisca. Kouknu na Cisco, vidim MAC adresu. Dobra, zda
se je vyhrano. Pak jsem se asi HODINU trapil s tim, ze ta karta proste
nechce komunikovat. Vzal jsem jinou 3Com na PCI, 3c905 a ta jede jak z praku.

Zaver je, ze s kartami 3C095B Cyclone jsou problemy! A to i s posledni
verzi driveru!

<FLAMEWAR>
Moje osobni zkusenost je takova, ze bych do ZADNEHO duleziteho stroje
proste 3Com kartu nedaval. Po te co jsem videl v akci Intel EtherExpress
10/100 je to celkem pochopitelne :)
</FLAMEWAR>

R.V.

> Motherboard AX6B.
> --
> Pavel

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |