Oznameni: Opravy katalogu zprav

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pondělí Říjen 26 15:08:27 CET 1998

Vladimir Michl wrote:

> Dobry den,
>
> dnes jsem uverejnil opravy nasledujicich katalogu zprav:
> gettext, grep, man-db, sharutils, tar, texinfo, textutils, wdiff
>
> Katalogy najdete jako obvykle na http://www.inf.upol.cz/~michlv/ftp/catalogs

Jak se da prosazovat to, aby v katalozich bylo napriklad misto

volne programove vybaveni

volny software

(a i to volny se mi zda nejake divne -
ale nejak me nenadapada nejake kratke slovo, ktere by ten
termin free, tak nejak v cele krase postihlo)

nebo napriklad hotovo X dokonceno a jine drobne jazykove navrhy
k posouzeni.

Mame nejaky prekladatelsky slovnik ???

Abychom neskoncili s nejakou takovou divnou cestinou,
kdy si clovek radeji zapne originalni anglicke hlaseni.

Funguje tu nekdo jako jednotici faktor ??? kdo vsechny hlasky cte
a kontroluje, jestli tam nejsou nejake hrube nesmysly ???
Nekdy muze byt spatny preklad smrtelnou zalezitosti pro system...

--
		This will end your Windows98 session.
		 Do you want to play another game?