Oznameni: Opravy katalogu zprav

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Úterý Říjen 27 11:27:24 CET 1998

On Mon, 26 Oct 1998, Zdenek Kabelac wrote:

> Jak se da prosazovat to, aby v katalozich bylo napriklad misto
>
> volne programove vybaveni
>
> volny software

Puvodne jsem termin volny software pouzival, ale toto spojeni se mi zda
byt divne. Volne programove vybaveni (coz je ekvivalent predchoziho)
podle me zni lepe (prevzal jsem z prekladu General Public Licence Honzy
Hubicky).

> nebo napriklad hotovo X dokonceno a jine drobne jazykove navrhy
> k posouzeni.

Pokud jich mate vic, dejte vedet.

> Mame nejaky prekladatelsky slovnik ???

Ano a je jich nekolik. Odkazy na http://www.inf.upol.cz/~michlv/gnu-loc.shtml
Ale samozrejme ze tam neni vse.

> Abychom neskoncili s nejakou takovou divnou cestinou,
> kdy si clovek radeji zapne originalni anglicke hlaseni.

Proto take posilam oznameni o novych verzich katalogu do konference a
nechavam nejaky cas na reakce. Bohuzel odezva byva mala az skoro zadna, ale
i tak za ni dekuji. Navic pokud napise clovek 'prikaz --help' zobrazi se mu
kam ma posilat oznameni o chybach, a zaroven kam posilat oznameni o
chybnem prekladu.

> Funguje tu nekdo jako jednotici faktor ??? kdo vsechny hlasky cte
> a kontroluje, jestli tam nejsou nejake hrube nesmysly ???

Ja. I kdyz vse jsem necetl. Zatim jsou moji prioritou pouze baliky GNU,
ktere se snazim drzet v nazvoslovne jednote.

> Nekdy muze byt spatny preklad smrtelnou zalezitosti pro system...

To je mi jasne. Vsechny namety na opravy a nazvoslovi _jsou_ vitany.

					Vladimir Michl
					koordinator ceskych katalogu
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Adress:  U nove skoly 292                                         *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *