co rikate na AFS pro Linux ?

Šputa Richard Richard.Sputa na os3.os.ds.mfcr.cz
Pondělí Říjen 26 16:37:33 CET 1998

Ponevadz jsem se posledni dobou zajimal o NFS pod Linuxem (u portmapu v
RedHatu se pise ye tam jsou odstraneny zname chyby NFS a NIS) narazil
jsem na AFS.

Vsude se totiz pise ze NFS neni moc bezbecne.
Muze min nejakz odbornik rici jak je to s bezpecnosti u AFS?
Myslim ze ve verzi 2.2 jiz bude defaultne ve zdrojacich jadra.

Pokud se nemylim AFS ma jiz RedHat 5.1

Mohl by tedy nekdo zhodnotit vyhody a nevyhody AFS a NFS

P.S.: Mimochodem nevite proc v RedHatu neni PCNFS daemon a jak je to s
Debianem?
P.S.S: Jaky je rozdil mezi PCNFS a BWNFS (zajima mne hlavne bezpecnost)